follow & dashboard


✖♬ 3 Org Yg Menerjah Blog ✖♬

1 Mei 2014

last sem last memori :')


assalamualaikum semua...selamat pagi.. ehh , pagi ke??
dah nk tengah hari bukan .. korg2 ,, korg buat ape ea.. da mndi belumm ??
aku dah eaa .. hikhik .. agk lame aku xupdates kat sini kan .. maklumlah , baru je tamat pengjian nie ..
3 tahun aku kat bumi Kuantan , akhirnya aku dah balik ke tempat asal .
guess what .. akubakal merindui semua kenAangan2 aku kat sana ..
dengan my sis Nadia , Amirah Rahim , Haziah ( Zioh) dan ramai lgi ..yg musuh2 aku tu , lantak korang la , aku dah bahagia pun sekarang ... aku dengan hidup aku , aku dah bahagia ... lalalalala ..



and now , berdebar dengan result pula .. ya Allah permudahhkan la urusan aku ... deborrrr siott .. sepanjang aku di Kuantan , macam2 aku tempuh dan lalui .. sem 6 katakan .. kak yong , bikin taiko la juga ... 
aku nie bukan bukan perangai sebenar la juga.. aku lebih bnyk menjadi pmpuaan yg comel .. ahakss ! loya ku menulis nya .. hahaha ! :D
rezeki utk photoshoot ada juga masuk ,, skrg , dah tiba masanya aku nk make up adik Nikon ... tahun depan dah ade tempah aku utk kawen .. haissshhh .. mampos juga aku nk arrange masa.. xpe2 .. rezeki ... utk sem nie , aku agk kusut juga .. terkejar2 dgn tesis .. kelas .. exam .. kurus .. pastu , skrg aku da mula sakit2 ..
GASTRIK !!!!!!


bulan nie , aku terpaksa berpisah dgn abg yg aku syg ., abg Joe .. dia abg yg terbaik aku pnh jumpa ..
sakit demam aku , susah senang aku , semua dia lakukan .. ibaratnya , aku nie dah mcm adik ..
mengadu bermacam2 benda ,, tu lah abg aku yg sorg ,, kemana aku pergi mesti diawasi , sabar jelah kan ..
my baby boy ?? same juga,.. dia busy .. cari duit utk kwen .. hahaa .. lookkk ! x sabaq dah masing2 nieee..
aku rasa lah kan , if abg Joe kawen , mesti aku lah org paling happyy ..... :')
tapi , mugkin lahhh ... hahahaha .... hummm ... xkn alah aku nk bia abg Joe sedih2 ..aku kan adik dan merangkap juruphoto kwen dia je nnti .. ade ke nk bg aku FOC.. lawak2 .. pe2 hal nanti , tgkla ea .. aku terima ke syarat2 abg aku sorg tu ....muahahaahaha



yesterday ,, my baby boy accdent .. OMG!mula2 mcm x cye jerr.. sebab xnmpak bnda tu .. bila hantar pic kete , tetiba gugur mata aku .. ngis .. aku tetiba rsau .. aku takut sgt .. knpe mama , abah dan adik2 dia dtg mayam ... musykil aku ... org pertama aku bagi tau adalah abg Joe ... letak smiley ngis ...sedih sgt , sampai abg Joe kata knpe ..aku diam dan still letak smiley ngis... hnya org yg rapat tahu aku mcm ne .. aku mmg kuat touching if org xpaham .. bersyukur giler aku ada abg mcm tu .. mne ada org yg phm aku kecuali mom and dad .. aku bukan org yang jenis suka dibuli2 ... insya allah sok aku akan naik Kuantan ,, aku nk jumpa penyelia .. pastu sabtu balik laa.. aku mlas nk lame2 .. nnti aku akn rindu suasana Kuantan.. bak kata kwn2 aku , aku rindu kawan2 , yg penting suasana blja ... yedokkk ?? * krik-krik*




ok lah semua , disini ,aku nk ucapkan terima kasih cz sudi melawat dan membaca blog si comel nie .. aku pun hampir2 lupa link dah .. berbulan2 xbuka.. tq semua .... 
psssttt ,, bye2 and assalamualaikum ..:D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan