follow & dashboard


✖♬ 3 Org Yg Menerjah Blog ✖♬

24 Februari 2014

Masam Masin Manis 2014


assalamualaikum dan selamat pagi ...
holaaaa ...  wow ! bgun je pagi nie otak 101% mengantuk !
sumpah ngntuukkk ! bkan sikit ngntuk .. sgt2 kott ...
ok ,, pe2 pun kne tabah juga la hati nie ..


ok , berbalik pada cerita dan matlamat asal aku kat blog nie ...
au ada story la nk cite2 ngn korg niee ... cite nie biasa jeerr .. tp yang penting , akan ku ingt sampai
bila2 dan xkn ku padam dlm memori nie ...( perghh ! ayat dia ... haha ! )


blan 2 ( Febuary) merupakan moment yg paling indah bg ku ...
dan ia merupakan kenangan bagi aku dan abg aku ,..
aku mmg lupa yg birthday aku hari khmis lepas ... sgt2 la lupa ..
maklum la ,, dgn otak yg xbpe segar ,, pastu , diserang migrain dan 
seharian aku terbungkang atas ktil ... xlarat jgn cerita laa ... 


yg aku tahu , aku baring , tido , dan berbbm dgn abg .. mood ngis jgn cerita la ..
kalo boleh nk je suh abg picit2 kple ... pastu pulas pusing kple ... 
aku mmg ,sgt2 la mnja ... bila aku mengadu kat abg , abg pelik ..
sbab pe jd gitu la , aku ckp la aku xlarat ... ngada kne ade .. hahah
jadual pack gila2 .. smpai rasa nk muntah hijau time uhhh ... assgnmnt kne hantar .. itu la
ini laaa .. serabut sgt2 ...


bila part mlm ,, aku bbm lg .. kes nye .. aku xphm kne abg ckp jgn tido awl ..
aku diam lagi .. sebab aku blur ... biasa laa ...pastuu , aku tarik la muka niee .. benggang kata kan ..
nak dipendekkan cerita ,, aku pun layan perasaan dan seterusnya ,, tepat2 
pkul 12 malam ,, abg call aku ... and then wish kat aku dgn ucapan yg sgt2 menyentuh hati ...
sedih sgt2 .. aku ingt abg lupa semua tu ,, dan hanya aku je lupa yg hari tu 
adalah hari yang teristimewaa ... ngis + sedih = akhirnya merah2 muka aku ...
kejutan yg abg buat , sgt2 la bermakna .. dia org pertama wish birthday + OTP (on the phone) 
dan nynyi lagu kat aku ...bg aku , semua tu adalah bermakna ...
smpaikan .. ada yg wish kat wechat group ( geng2 SMK Sulaiman ) ade yg fb ,, twitter ,, dan budak2 bilik dan juga budak kumpulan .. subhanallah ! aku rasa2 sgt2 la terharu .. giler aku xngis .. ade mcm2 ucapan aku dpt .. yg mengharukan lg , semua suh aku kwen ... hahahah ... tu yg buat aku rasa dihrgai dan seterusnya aku rasa nk kwenn ,....



sabtu dan ahad pun tiba ... dan aku dan abg menghadiri kursus kwen .. woooo ,, gatai noo ... nak kwen sgt da niee .. in syaa allah ... dan aku sgt2 la teruja ... guess what ,,?? dgn muka confident dan bngga ,, teruja nk kwenn ,,, aku pergi sbb nk tahu  dan mendlmi ilmu ... tp , pe yg aku dpt .. aku kne smash je dgn abg .. haishhh,,,, sbar je laaa ... so far , aku dpt juga la input2 dan info2 ... alhamdulilaahhh !! mlm 23 hb tu , aku nynyi kat abg .. birthday dia... tgk ! birthday kami rapat2 ... jeles tak .. hahahha ! aku pun harap bnda yg sme kat abg .. kekal hingga jannahh ! in sya allah ... :D



ptg tu .. abis je kursus kwen ,,abg buat kjutan .. bwak aku mkn2 .. dgn ditemani 3 org bodyguard ... ( suraya , mirah , mira rara) dah mcm bawak adik2 ipaq je ... yg aku xduga nye bila abg bg cake kat aku .. syukur .. ade nama kami berdua ... mau ngis aku ,.. sebak pun ada .. sbb aku ada ckp kat abg , yang aku berharap agar sem nie ,, aku nk sgt2 smbut dgn kawan2 dan juga ada cake .. aku ingt abg lupa ... sekali , dia bg aku kjutan ... terima kasih abg ... 




pendek kata , sepanjang sem nie , aku betul2 impikan happy ending ... so far , alhamdulillah .. tercapai .. mungkin pas nie , aku akn getting married .. who's know right ?? hehehe ... pengakhiran aku di sem 6 dan 3 tahun di bumi KIPSAS (Kuantan) berakhir dgn kegembiraan .... moga2 pe yg diucapkan mnjdi doa dan juga mnjdi kata2 semngat utk aku agar terus bersama insan yang aku syg .. in sya allah ! korg doakn lah juga yee .. sbb , nnti ank2 aku msti comel mcm aku dan abg .. hahah .. amin ! :")

Tiada ulasan:

Catat Ulasan