follow & dashboard


✖♬ 3 Org Yg Menerjah Blog ✖♬

2 Januari 2014

✿ Mukadimah Awal Tahun ✿


hello ... assalamualaikum ... happy new year ! 
dah tahun baru bukan ?? meningkat dah umur kita kan ....
amcm korg punya new year ??
ok x ?? aku ok jee .. selama 3 tahun di bumi Kuantan nie , aku x
sambut pun new year ... baik tido .. hehehee ...


hari nie , eh bukan ,, sepatutnya aku updated cerita tahun baru ..
tp , semlam , penat sgt ... so , lebih baik aku rehat dan tido .... ape boleh buat kan ..
life sbgai xboleh tido lewat2 .. heheh ...
ok la .. aku ada permulaan tahun yg sgt2 la terkejut ..


cerita nya bermula begini ...
ingt lagi x, yg aku skype dgn en tunang ?? ingt kan .. (if x ingt , boleh bce blik tau)
mlm tu ,, aku bbm la .. ( he already sleep) aku ckp nk sgt 
jumpa dia ..dan tlg sgt2 cz aku rindu dia bgtu lame ... pastu .. ade la adik bilik bawah , ni 
nak pinjam lesen kete aku .. aku xckp pe pun ... sebab aku masih blur ..
dan keesokkan hari nya , aku nie dikejutkan dgn pelbagai bunyi ...
first hp .. (mujur silent) , pastu ketukan pintu .. masya Allah .. dah la tido 
lewat kami semua .. ibartnya , nak top up tido la kira nya ..
yg paling terkejut ,, bila aku dpt call abg aku kata pg bersiap ..
aku ingt dia main2 .. sekali kata , dah kat Maran ...


dgn sepantas kilat , aku berciap .. aku dgn xcye nye ,, terus siap kan diri ..
make up nye .. pastu wangi2 kan .. mmg best la .. 
dress up dgn bju yg aku jnji nk date ngn die ... abg aku dtg pkul dlm 10 lebih rasa nya .. 
tp xmasuk la .. aku kne la berjalan ke luar .. hehehe ... seronok sgt2 
bila permulaan tahun kiteorg berjumpa ... die bawk adik kecik dia .. aku ok je ..
jalan2 beli brg sikit .. sbb nya , aku xbawak byk brg sem nie ... 


shopping la kami ...  before g shopping , abg pg umah lame dia utk amik brg ..
aku pun pg la .. tp ,, dlm kete aku tarik muka .. sbbnya ,, aku kne buli ..
abg pula suka tgk aku .. die kata , lme x tgk muka comel nie .. kembang jap lubang idong 
nie .. haahaha ... die gk terkejut .. aku da kurus .. sbab nye ,, dah nmpak shape kat body .... haa ,
pelik juga dia tgk .. tnye aku mkn ke x malam2 .. geleng kple aku ..
muka pula , mkin putih ,, harus la .. duk dlm bilik .. x kuar g mne2 .. aisshhh .. ape daa ...
after that ,, berjalan la kami .. dgn hujan renyai2 ... pastu , sejuk air cond buat kami 
lapar .. mkn pula pkul 2 lbih ,.. perut da msuk angin .. skit jiwa mkn lmbat2 ,..


btw ,, permulaan cerita aku tahun nie ,, berlinang juga air mata , bila 
dpat jumpa abg aku .. suka sgt2 ... hadiah yg sgt2 la gembira .. sbb nya , aku dpat 
melepaskan rindu ... pastu ,, die dera aku dgn drive ,.. aiyooo ... aku diuji pula .. takuttt ..
tp , kne marah ... sebab bawak laju ... jpj marah ,.. hehe .. aku jnis x reti bawak slow ..
jenis nk memecut je ... biasa laaa ... ayah dan adik pemandu racing ... so ,
aku pun bakal jd pemandu racing ,,, hahah ,..


ok la semua ,, itu cerita awal tahun aku yg sgt2 la gembira .. nnti aku akn 
updated lagi story-mory eaa .. nnti kite jumpa lagi ea... assalamualaikum .. :')

                                                                                          ♥Mimi Amira2320

Tiada ulasan:

Catat Ulasan