follow & dashboard


✖♬ 3 Org Yg Menerjah Blog ✖♬

30 Disember 2013

✿ Coret-Coret 2013 ✿


assalamualaikum guys !! wwwooo  !! dah nk tahun baru kan ??
guess what  ?? ade bnyk story sepanjang tahu nie .. ade suka 
ade duka .. ade manis .. ada pahit .. dan sbgainya .. 
2013 da nk melabuhkan tirai ... sok da last tahun 2013 ...
cepat giler masa berlalu .. dan masa semakin pantas ...
umur meningkat namun , ntah bila kita nie bakal dijemput bukan ??

ok ,, aku nk share la something .. khas utk tatapan korg .. korg nk tahu , kne la baca blog
nie sampai abis .. boleh kan ?? so , lets  go babehhh ... :')


first of all , awal tahun 2013 ,, aku dapat phone baruu ...
guess what ,, i get it from my part time job .. Blackberry je kott ..
tu pun usaha aku ,, aku beli dgn hasil titik peluh aku ... yooo ,, manyak syokkk ..
pastu , permulaan sem bagi sem 4 ... dpat roomate yg agk nakal ,, tp berakhir dgn kekecewaan diri sendri ..
xpela ,, aku dah cuba yg terbaik bukan ... same mcm dieorg juga ...


birthday bulan 2 , dpat kjutan dari en tunang ... woooo ... best gilerr ... si dia keje dkat area kuantan ..
aku makin bhgia ... syukurr ! mcm belangkas kami .. asal weekend je , aku hilangg ... dating kata 
kan ... bnyk syokkk ... pergi ke Trengganu dgn en tunang pun pengalaman yg best ..
aku rasa heaven giler .. tido kat IPD ... wooo , manyak syokk meyhh ...
aku juga bahgia di bawa ke merata terengganu .. 


masa sem 4 ,, aku mengalami masalah pointer .. agk drop juga la ...
btw ,, aku cpat sedar .. mungkin sbb terlalu memikirkan 
masalah yg berlaku masa di sem 4 .. aku x fikir pnjg .. so , mengakibatkan pointer jatuh ,,,
ibu bising sikit ,, en tunang terus frust ... kata nya ,, aku asyik pkir je masalah ... die suh aku 
tabah ... alhamdulillah .. aku cuti sem 4 , aku berjaya positifkan diri ...


cerita sem 5 ... wooooo ! nie byk bestttt ... aku dpt sebilik ngn MPP ... guess what ..
aku mcm xpercaya ... sekepala ... pada awlnya ,, aku bgtu pasif .. x bercakap ... hairan juga dieorg 
tgk aku .. beli time berbuka ,, aku mesti lari2 .. tp , bila last Ramadhan , aku baru muncul ...  akhirnya ,
menjadi sahabat smpai skrg ... alhamdulillah ! 


berita sedih nya bila abg kne tukar ke terengganu ... sedih giler aku ... hilang tmpat bergantung ... aku 
hilang arah .. mjur my roomates byk bg nasihat .. kak ila bnyk bg nasihat ...
suh sabar la ,, jgn sedih2 ,.. aku ikut je ckp dia .. sbb kakak ... shu , mira , baik sgt2 ...
shu juga la ajar aku mkn tempe berlada , dan ikan singgang ..  terbaik korg ... aku mmg xpnh mkn bnda2 tu ..last sem , aku sedih ,.. hilang kwn mcm tu ... shu pernah bawak aku pergi
umah dia ... best knl ngn family dia .. baik ...


kehadiran dslr ,, mmg mengubah aku .. aku berjaya ...
dapat camera impian aku .. xcye den ... sumpah xcyee .... abg melayan aku ... 
terbaik jugaa ... en tunang xpernah knl erti putus asa .. even marah2 aku xbg beli ,, aku tetap beli ..
mmg syg encik tunang sy uhhh ... aku bersyukur sgt2 bila Allah bg peluang aku knl ngn dia .. bila aku
cerita pasal pointer aku naik ,, die xcye ... hahah ! aku mmg terkenal nkal ..
pastu , suh says thanks tu roomates lame .. mmg aku salute kat budak bilik
lama aku .. hahah ! tq semua .. !


skg ,, dah sem 6 ... xcye laa .. dah nk abis blja pun aku ...
insya allah .. aku akn terapkan pe yg diajar dan dibuat oleh kak ila and the gang ..
sem last ,.. xleh main2 .. harus lebih berusaha ... aku pula dpt jr .. aku kne ajar dieorg ..
aku juga mkin mtg dan cuba mempositifkan diri ... alhamdulillah ... semua tu kne dtg dari hati ok ...
hehehe ... 


td , skype dgn en tunang .. menangis aku ... ya Allah .. sungguh aku rindu giler kat dia ...
berapa lame aku xjumpa dia .. menangis dan bnjir beria ... aku tak nak ngis ..
aku cuma ckp kat abg aku .. jgn letakkan diri dlam kdaan serba salah ...
mau x, aku sedih ... aku cuba elak semua uh ... tipu la kata aku xrindu kat tunang aku .. dia beri semangt , kawan , lawan , tmpat bergurau dan semua laaa ... dan dia dah dpt keja 
kat tempat lame .. back to temerloh ... hahah ! encik tunang kata bg
masa 3 thun utk kumpul duit dan after that, MARRIED ! :')

btw ,, tu la serba sedikit cerita aku di 2013 .. nanti ,, kalo ade yg best ,, aku cerita lg .. tp , pada 
thun 2014 la pula eaa ... ok , doa2 kan la juga aku berjaya utk sem 6 ..
ok semua ... assalamualaikum .. 

                                                                                                                              Mimi Amira 2320 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan