follow & dashboard


✖♬ 3 Org Yg Menerjah Blog ✖♬

26 Disember 2013

♥ Suara Hati Kata Nak Balik :'(


assalamualaikum semua .. hi! guys buat ape ?? aku 
still xda kje ,, dan sedang memikirkan ape yg bkal terjadi .. 
guess what , aku dah smpai kuantan semalam ,, dan
aku penat giler dgn turun naik tangga ... sooo ,,, tired ...


hari nie ,, bdan2 aku semua lenguh2 ... sakit nyeee ... sedih bukan .. aku 
xnk la sedih2 .. aku buat2 chill sudah .. aku mlas nk pk dan aku buat2 xtau ....
cuaca kat kuantan same mendung dgn perasaan aku .. 
aku still blur2 ,, setiap kali aku buka
sem perasaan aku tetap x berubah ,. di rundum sedih .. sepi ...
humm ,, itulah aku .. xda spe tahu isi hati aku ... luaran nmpak ceria ... tp , dalaman ,,,


aku tetiba rasa nk balik .. rindu kat family aku .. subhanallah ! sungguh2 ...
aku rindu .. aku rindu adik2 aku , ayah , ibu .. aku juga dihimpit dgn 1 
perasaan yg sukar dielakkan .. aku mmg pendiam pada zahirnya , 
tapi aku mmpu tertewas dgn perasaan rindu ... abg aku ?? die 
semakin bz dan semakin jrg bbm aku ..
aku kena pk .. xkn 24 hours must bbm kan ? org kje ,,


skg , aku jd sedih bila org kata Kuantan nie bakal bnjir besar ...
gelombang kedua .. so ,, kne la berhati2 .. aku dah pk
family aku .. demi last sem , aku kne gagah ..
harus kuat .. xkn aku nk quit di saat2 akhir ... xkn aku ...
aku juga kne kjar dgn tesis .. subjek2 pula mkin lame2 mkin susah .. aku 
yakin dgn kebolehan aku .. aku xkn dianggap lemah ,,,


ok la semua ,, aku nak beradu .. utk menghilangkan kesdihan di hati ini ..
pe2 pun , akn aku cerita di lain waktu .. semoga kita bertemu lg ..
assalamualaikum ... :')

Mimi Amira 2320  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan