follow & dashboard


✖♬ 3 Org Yg Menerjah Blog ✖♬

24 Disember 2013

✿ Not ready to come back Kuantan ✿


assalamualaikum u alls .. hi2 ! hari nie , ada story 
sikit nie aku nk bg tau .. tp , sedih jee .. 
esok , aku da berangkat ke Kuantan ,,, hiaaargghh ..
malas nye laa ...  sungguh aku malas ...


tp , sepanjang aku cuti sem nie, mcm benda best aku buat ...
pengalaman aku byk sgt .. first of all , aku balik rumah ...
santai2 manja ... pastu , jumpa ank2 ..
tahu x, sape ank2 aku ?? biasa la , ank2 kat taska ...
rindu gilerrr .......


then , pg ke nogori sembilan ,, jumpa ank sedare ayah kat sane ...
boleh tahan jugaa ... mkn pedas2 .. smpai aku pun , 
sakit tekak , selsema , demam sikit2 ..
abg aku pula naik rsau , asyik demam2 .. sabar jela ,.,
seminggu before balik Kuantan , boleh lg pg jauhh ...


fiuhhhh ,, syok sgt2 .. mmg percutian yg sgt seronok ..
merata kami berjalan ... sgt2 letih dan seronok ...
ibu bg spacing aku berjalan.. sebab jalan2 ..
mungkin sbb , aku dpt pointer yg agk ok ..
tu yg ibu bg peluang ...


cerita sedih nye , esok aku kne balik ... org da start bljar , aku 
x balik lg .. ibu suh balik awl tahun baru ,, dgn kdaan aku yg
demam2 .. xchat .. tu yg ibu xbg .. rsau bgai .. xpe2..
semester last nie , mmg aku akn push smpai letih ..
insya allah ,, utk tesis .. aku boleh ! BOLEH !


ok la semua , aku nk tido .. mkn ubt dahh .. mta 
pun da layu .. so , rest la puas2 .. ok , good nite semua .. :')

                                                                                    

                                                                                                                                           ♥Mimi Amira2320

Tiada ulasan:

Catat Ulasan