follow & dashboard


✖♬ 3 Org Yg Menerjah Blog ✖♬

2 September 2013

berjauhaaaannn hanya seketika :'(

assalamulalaikum semua .. selamat mlm .. korg buat ape uh ?? aku macam biasa xda kje .. ( padahal byk kje aku kne buat ,, study , sok ade paper .. mklum lah test kemajuan 1 .. hidup student kata kan .. ) ok2 , korg chat ?? aku pun alhamdulillah .. cuma aku kne kontrol mkn dah skg .. aku pun kene berhati2 bab2 makan dah skg .. maklumlah , badan xberape nk chat da skg .. so sadddd ! :"( skg , aku dah kne berjauhan dgn abg .. don't know why ?? demi masa depan kiteorg juga kan .. sedih juga kan .. aku mne pernah berjauhan dengan die ,,,  kalo aku berjauhan , mesti aku dengan family lg .. ingt lagi masa tingkatan 6 , abg blaja poli Melaka , aku kt Bentong ,, stay dengan family lg .. xrasa sgt khilangan nye .. nie , bila die stay Paka , aku pula kt Kuantan .. sedih giler kot .... 


aku ase jiwa aku kosong sgt ,, aku baru tahu rasa percintaan jarak jauh .. ( jauh la sgt kan ) aku ase macam xda mkne aku kt sini ,,, aku xda sape2 nk borak , nk jumpe .. kalau selame nie , mesti dgn abg .. 24 hours dgn dia ,,., abg dah mcam sgt2 berharga bg aku ,, aku xnk sgt die jauh dgn dia .. bila aku sedih , abg lah pemberi nasihat dan pencetus semangat aku utk terus berjaya dalam hidup nie ,, ( maaf ! idea berlari jap td .. ade budak pengsan td .. kne bawa minyak turun ke bawah blok .. sambung cerita balik .. hoho ,,, ) bila abg xda , aku jd sunyi.. mne xnye , selame nie aku kuat bergantung pada dia .. ke sana ke sini bersama dia .. aku xpernah berenggang sesaat dgn dia .. abg pun xbpe bg sgt aku buat aktiviti diluar jgkaan sgt ,, aku kan jenis agk buas , jarang jaga kesihatan , jarang jaga pemakanan  dan sebagainya ,, pendek kata , aku nie dalam pemerhatian dia .. 



sebelum abg g Paka , aku ada beli something utk dia .. aku nk bg kjutan konon2 nye .. sebagai tanda peringatan utk dia ,, aku x pernah beli brg yg semhal itu dan satu set .. this is my first time buy to him .. seriously .. aku membeli barang tu pun , mintak pendapat kawan2 aku .. aku mntak pndgn kwn2 lelaki aku la .. yg same ting tong dgn aku la .. promoter kat situ la .. semua aku tnye la .. aku ckp la .. tunang aku nie jenis sempoi ....kepala nakal2 , yg penting casual .. kwn2 aku pula ckp , beruntung abg aku uh .. mne ade tunang yg bg hadiah yg simple dan sempoi cam tu ,, siap ber MMS gmbr lg uh .. tp , anta kt wechat .. kelasss kau mariaaaa ... hahahaha ! kawan2 semua cantik ,.. aku pula yg malu2 .. sesudah beli barg utk abg , aku pun balik la kt kolej .. pergi dgn org lain , balik dgn abg .. bukan ape , xnk kantoi hadiah uh .. letak dlm kete kawan .. bukan main aku susun planning agr x terkantoi dgn abg .. ishhh2 ...




pada 31/8 baru nie , berkesempatan aku jumpa abg .. abg amik aku ke kolej .. aku pun berharap sgt2 agr dpt jumpa dia .. at the last abg masuk amik aku ke kolej .. aku tgk raut wajah abg , berbeza sgt time uh .. mungkin xnk khlgn aku .. dan xnk tgk bersedih .. yg aku , cover dgn rayban kat mata agr xnmpk kesedihan aku .. aku xnk tgk wajah dia ,, aku sanggup memalingkan muka aku dari melihat wajah dia .. bagi aku , aku xnk khlgn dia ,, sape sanggup melihat tunang cam tu .. aku sendri xkuat melihat wajah nye .. abg bawak aku mkn kat tempat biasa aku nk mkn .. kt Taman Gelora ,, aku dah la jenis sedih , nasi yg aku mkn rasa biasa2 je ... biasanye aku mkn dgn selera tp kli nie , xrasa nasi pun .. minum pun xrasa Laici .. cam ne uh ?? pas mkn lepak2 kt depan pntai yg berangin ,, dan aku bawak la hadiah tu ,, suh dia pejam mta dan aku pun bg lah hadiah tu .. dlm tu , ada love letter yg aku buat ,,, suh abg bce ,.. wajah die menceritakan seribu mkne bg aku .. gembira , terharu dan sedih .. 





before abg bergerak ke Paka , aku sempat salam .. aku sempat memohon kemaafan sebelum dia ke sana .. aku berdoa agar abg selamat pergi dan balik hendak nye .. aku mengigil salam tgn abg .. dah ibarat melepaskan suami pergi ke tempat jauh ( kursus) .. berlinang air mata aku time uh ..  petang td , abg phone aku , aku pula dah setengah kolam tumpah .. rindu sgt2 , aku nangis .. abg tahu suara tunang dia sedih .. abg ckp dia bz .. tp , dia akan call kalo die x bz .. aku phm sgt2 .. aku xkn bg tekanan .. setiap masa aku akan rindu abg ,,, all the time ,,, hummm ,.... :'(


ok la semua masa utk study ,, bye2 semua .. aku syg korg cz sudi baca blog aku .. muaaah ! assalamulaikum semua .. *_*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan