follow & dashboard


✖♬ 3 Org Yg Menerjah Blog ✖♬

25 Ogos 2013

sweet ! :')

assalamualaikum semua .. hi ! morning ! ape lagi ek .. humm .. ntah la .. hahah .. da bgun kan .. ?? aku pun .. aku bgun pkul 8 td .. awl bukan .. aku tersedar .. sebab semalam aku tido awl .. mne xnye ,, seharian aku bersame yg tersyg .. huhuhu ! dari kul 2 ptg ..  pagi tu , aku hang out dgn budak lain dan pagi tu juga lah aku ada kelas .. kelas ganti sebab cuti rya ari tu .. korg2 , korg chat x ?? aku nie nie , baru je baik demam ,, pas tu skg selsema dan batuk balik .. mne x nye , aku x pantang minum ais .. pantang jumpe ada .. makin teruk dah batuk selsema ,.. hopefully , x lah berpanjangan kan .. abg pun same  juga .. demam .. aku kcian kat abg ,, die tu demam sekali truk .. bukan main2 demam nye .. aku nie demam setiap bulan .. antibodi lemah .. 


aku pun xtau nk cite pe kat sini .. tp , ada lah sikit2 moment2 best yg aku nk share kat sini .. ok , selepas cuti raya iaitu 18/8 baru nie , aku , abang dan kawan die ( Joe ) telah pergi ke Terengganu .. alhamdulillah , percutian dlm mse sehari telah membuatkan aku melepek keletihan pada hari isnin tersebut ,.. korg bygkan lah , dah lah ari sabtu tu , aku xdpt tido .. sebab penakut sorg2 .. last2 , aku tertido lepas Subuh ,, yg menyakitkan hati nye , bila aku kene kjut jam 8 pagi dgn abg .. ya allah ! aku nie ,bukan senang nk bgun pagi .. official time gerak ke terengganu jam 9 pagi ... aku duk belakang ,, abg dan Joe duk depan .. teman Joe yg drive tu .. kalo x , Joe tu terlelap time drive .. ( ade ke gitu ? ) aku dgn gaya2 Datin , pakai Rayban , dan trus ZZZzzzz .. ( amik peluang nk qadar tido .. dieorg bukan tau pun ..)



dipendekkan cerita , smpai Terengganu kul 12 lebih .. rupa2 nya , Joe nk g beraya umah buah hati die ,. dan dlm mse yg sme , nk tunjuk kete baru yg die beli sebelum raya uh .. baru aku tau .. Joe tu , nakal ya rabbi .. aku nie , pakai la Rayban ,, silau tgh hari memancar2 mata aku yg cantik nie .. dah la lupe bawa contact lens .. kalo x , nmpk sekeliling nie ,, aku mmg x cam muka buah hati Joe uh .. mklum lah da lame xjumpe .. sampai sane , kami di hidangkan dgn cake coklat ... aku mmg hantu cake coklat ,, xyh ckp la .. aku nmpk tu , trus aku meluru .. abg x mkn .. aku ngn Joe yg mkn .. mula2 malu la .. mkn sikit .. buat jamah kate kan .. pas tu , buah hati Joe ajak mkn tgh hari .. mmg langkah kanan kami .. mkn lah mknan yg die masak .. aku mkn sikit .. sebab aku tgk ada PETAI ! ya allah , aku mmg xmkn bnda2 berbau .. alahan aku mkin mnjdi2 .. aku tergeleng2 nk mkn .. bau die ?? jgn cite la .. lpas mkn tgh hari , aku duk ruang tamu dgn abg dan Joe .. aku bedal lg cake coklat ,, Joe pndang .. die sempat ckp lg kt abg , die ckp kt abg , ingt aku nie pemalu , sekali aku hyper ,.. ganas lah .. aku senyap je la .. aku mmg hyper .. x dpt nk sangkal lg .. huuhu ... 



lepas mkn tgh hari , bawak la ema ( buah hati Joe) jalan2 ,.. aku pun ok je .. lg syok ,, merata kami berjalan .. yg aku , pakai heels .. dugaan2 .. sakit keting pun ade .. yg memenatkan aku , kne daki gunung2 ( bukit ) .. g pasar payang .. ade satu bukit uh .. bukit tu bukit puteri ,, tinggi gile tangga uh .,. aku seriau kot .. aku pun geleng2 ... Joe pndg2 , mnja ke gedik ke , aku pun xtau .. hati org ,, kite xleh dgr .. pas tu , pg ke masjid kristal ,, tu mmg tmpat aku nk pg .. asal pg je sane , mesti ada org shoot wedding .. aku pulak dah teruja .. cantik awok .. sumpah .. ! aku ase nk buat cam tu la utk pic photo wedding ,,  merata2 kami berjalan , x kenal istilah penat .. g umah pakcik la .. mmg terbaik la aku ckp .. aku mmg suka berjalan .. benar kata org , kalo taik lalat kaki tapak kaki tanda kuat berjalan .. dan aku adalah contoh terbaik utk semua di atas .., hoho ..  kami bertolak balik ke phg jam 5 ptg kot .. masing2 dah battery week .. 



balik tu , abg drive ,, aku duk sebelah .. Joe jd Datuk ... nk tido ,, tp xleh tido .. aku buat riuh2 .. aku kan mmg periuh .. ema bekalkan aku cake coklat .. joe kate , tu batteri aku .. aku kn active dgn coklat ,.. hahah! aku mmg xleh tido la kate nye ,, aku kne pasti kan abg xtertido .. Joe mcm org x betoi ,, mne xnye ,, space kete kt belakang luas .. henjut2 la kate nye ,, hahah ! bila menjelang mlm , perut masing2 lapar .. bila tnye kat ne nk mkn , die suh pg ke Kemaman .,. yg aku , Joe dah mcm org gila .. lapar melampau2 .. aku pedih perut la ,, hum .. last2 pukul 9 singgah kemaman .. mjur kedai tu sedap .. aku pula belanja mkn .. bukan pe , cian kt Joe .,, dah la drive , isi minyak kete ,, bia turn aku pula kn .. so , aku kne terima hakikat yg dieorg mkn sup belut ,, geli abis aku tgk .. errrr ! aku mkn tom yam sotong ... sedap juga .. bila turn byar , dieorg rsau yg cas mahal ,, sekali kne rm40 .. murah kot .. pdhal kiteorg amik semuanya 2 org mkn ,, overall , mmg knyang ..  joe pula buli aku .. suh respect abg ., semua ckp aku bawah umur .. senggal dieorg ..



smpai kuantan kul 10 lebih ,, aku dah terketar2 .. mmg terbaik cuti aku .. aku salutee ... skg , aku kne habis kan mase aku dgn study ,, aku dah xnk main2 .. mase aku dah abis .. aku kne belajar dan balas segala jasa ibu ayah aku .. ok la semua ,. aku nk main game jap .. pe2 pun , ada beberapa gambar aku selit kan utk tatapan korg ea .. ok . bye & assalamualaikum semua ! *_*


 

berada di taman tamadun islam terengganu ,. tgk , kami ada passportt .. jom jenjalan .. :")



dinner dgn sup belut .. aku x mkn .. aku cuma tgk je dieorg mkn ,.. errrr !


bersama dgn tunang di hadapan masjid terapung , terengganu ,, misshh u , abg ! :')




kat bukit puteri ,kuala terengganu .. snap pic dulu .. buat moment ,, :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan