follow & dashboard


✖♬ 3 Org Yg Menerjah Blog ✖♬

20 September 2013

awk , dgr tak suara hati ni ???

assalamualaikum dan selamat tengah hari semua .. korg dah mkn ke ?? aku nie macam xda ayat nk buat mukadimah kan .. aku dah kekeringan idea .. aku rasa lame x update blog kan .. maklum shaja la , bz dgn mcm2 bnda yg remeh temeh katakan .. hahaha .. maklum lah aku tgh bosan2 nie ,. tetiba tergerak hati nk cari lagu kt blog yg comel ini .. dan kebetulan juga aku meminati lagu taylor swift ,, kt handphone , kt mp3 , lagu nie je aku duk hafal .. aku jd berminat nk mendengar ,, even lagu lame aku tetiba terfall in love .. nk cari lagu korea , aku xtau lagu ape yg best .. kebetulan juga roomate aku 2 org x balik lg dari kelas , dan kak ila , sedang berehat , dan aku pula , menulis lah sesuatu .. 


3 minggu ,, tu yg mampu aku ungkap kan .. begitu lame aku terpaksa memendam rindu .. aku yg aktif menjadi terlalu pendiam .. aku ingt minggu nie dpt la jumpa si dia .. akan tetapi , aku terpaksa pendam kan .. secara luaran nye , org nmpak aku begitu strong menghadapi semua ni ,, tp , dalaman aku skit sgt2 .. mne x nye , aku terpksa memendam rindu ,,, mcam shu juga .. kami terpksa memendam sorg2 .. aku perhatikan shu juga ,.. tiap mlm menunggu tunang dia .. buka lappy , tgk tunang online .. tp , xda juga kan .. aku pula , tiap hari menunggu buah yg x gugur ,, abg terlalu bz ,.. smpaikan aku berfikir yg aku nk je pg terengganu uh .. ajak abg jo .. aku kisah ape .. pak sedare aku ada kt Marang .. aku dah boleh hidup kat sane ... x sesat mne dah .. aku pun dah biasa kan diri ditempat org .. 



aku selalu fikir sorg2 .. knpe allah nk uji aku dengan berjauhan .. aku sendri xtau .. mungkin allah nk uji kestiaan kami .. aku redha sgt2 .. untung yg couple dkat .. depan mata dpt jumpa even lain2 kelas .. yang aku , terpaksa berdiri atas kaki sendri .. semua buat sendri .. mujur abg joe byk membantu aku .. aku bosan , ada je point nk buat antara kami .. aku bersyukur kat situ .. aku pun fhm dgn kak emma .. abg joe pun byk jga membantu aku .. syukur kat situ .. aku x boleh terlalu bergantung dgn semua org .. aku kne bangkit .. aku juga kne kuat .. aku xnk mengalir air mata lagi .. yg lepas is lepas .. skg , aku kne bangkit dari mimpi .. tu prinsip aku ... kdg2 , abg sedih bila aku bercerita mcm2 ,. dan aku pun sedih juga .. sebab aku tahu , msing2 bz dgn pelbagai benda .. abg x pernah penat titipkan kata semangat utk aku .. abg nk sgt aku berjaya .. 



semalam berwechat dgn abg .. abg tnye mcm2 kat aku .. smpai part mkn , abg tnye aku , ''dah mkan ke belum syg ?? '' aku hnya mampu ckp , '' x '' aku ckp nk sedapkan hati je .. abg tahu perangai aku mcm ne .. aku jd serba salah bila terpaksa ckp jujur .. sebab aku xnk tgk abg sedih .. abg ckp , die sepatutnya jaga aku kt sini .. dan bukan membiarkan aku .. hakikat nye aku mmg kne berdikari atas kaki sendri .. sebak aku baca bila ckp gitu kt wechat .. aku mengalir air mata .. yg abg pula , tgh sakit .. dah 2 bulan batuk je .. aku pula simpati kt dia .. even , kami berjauhan , abg tetap berpesan kt aku , ''ingt abg ada kt sisi syg dan abg cyg kat syg . '' aku sgt2 menghargai semua itu .. aku rasa mcm abg ada je kt sebelah aku .. bisik kat telinga aku supaya jgn jatuh .. aku berharap sgt , aku x berubah hati .. even aku tahu , aku lemah tnpa dia ...



setiap hari aku , tukar wallpaper lappy .. aku letak gmbar dan aku .. aku terlalu rindu dia .. aku juga syg dan xnk kehilangan dia .. aku tgk tiap hari .. bila rindu buka lppy .. kt diari pic kami juga .. kt handphone pun , ada pic kami .. tp , aku x letak sgt .. nanti ape org ckp .. bak kata shu , biarlah di dalam hati je ,, tu tempat yg terbaik .. xda spe pun tahu ,, kn ??jeritan hati ini , hnya dia je tahu .. jauh ke , dekat ke , yg penting aku tabah menghadapi semua ini .. aku xnk bersedih lg .. air mata aku , dah cukup byk menangis kerana pemergian dia yg jauh di tempat org .. urm ...


 awk ,,, ea awk , MOHD FATHULLAH BIN OTHMAN , TLG DGR BISIKAN HATI SY ... SY SYG AWK SGT2 .. SY NK AWK KUAT DAN AWK DOA KAN KITA TETAP BERSAMA SMPAI HUJUNG NYAWA .. SY XKAN BERPALING DGN ORG LAIN .. HNYA AWK YG BERJAYA MEMILIKI HATI SY DAN HNYA AWK YG BERJAYA MEMBUKA PINTU HATI SY YG SEKIAN LAMA TERKUNCI .. INGT SY DLM DOA AWK .. :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan