follow & dashboard


✖♬ 3 Org Yg Menerjah Blog ✖♬

4 April 2019

NOTHING TO TALK :)

Assalamualaikum semua . Selamat tengah hari semua . Agak lama aku x update apa2 kat blog nie kan.. maybe boleh dikatakan busy dengan kerja , plus dengan macam2 benda aku kena buat dan selesaikan .. kan ?? lumrah hidup berumah tangga kata kan .. hurmm ,, kalau aku dah mula menaip nie biasa nya aku ada benda nak share .. jarang aku x share .. kat siapa lagi aku nk share kan ..


sejak aku dah kerja nie , banyak benda aku pendam .. sometimes , aku rasa macam xtau nk share kat siapa .. kt family ?? ada masa ada benda juga aku cerita , tp sekarang makin jarang .. pd husband ?? hmm , jarang juga .. kenapa ye .. aku lebih suka pendam sendiri jerr .. why ?? mungkin tu lebih selesa .. bagi aku lahh .. setiap org mungkin berbeza , begitu juga aku .. kadang2 aku lebih banyak bercerita pada emosi .. terutama dengan air mata .. tu ada kelemahan wanita kan.. senjta paling besar adalah air mata .. mana tak tidak nya , air mata nie adalah senjata paling besar untuk tewaskan lelaki .. hahahah..i'm right guys?? hum.. aku seorang yg bukan mudah untuk bercerita hal2 personal .. sorry for those yg xtau la .. aku susah bercerita .. disebalik wajah suka tersenyum, aku juga mempunyai identiti yg suka menangis .. that's me .. senyum , senyum, ceriakan hidup orng, tp org tak tahu aku tengah sedih .. smpai lah satu tahap benda tu dah berlalu , baru aku nk cerita .. kadang2 makan masa smpai berbulan2 .. wahh , dasat aku kan ..



tp, sekali aku dah benci seseorang2 , aku akan benci dia smpai mati .. lain pulak perangai aku kat situ .. aku memang lain macam kot .. aku juga seorg yg independent (betul ke aku spell ha.. :p) even aku kecik , aku pun nk try mcm mana org lain buat .. kadang2, org pun bukan nak bantu sgt aku .. aku buat sendiri jerr .. sedih kan .. sob sobb.. tp, takpelah , aku paham .. and one more thing , aku seorg yg sgt2 menjaga rahsia kawan .. sgt2 yee . aku jarng buka rahsia kawan melainkan kawan yg buka rahsia aku ( xcaya , baca previous blog aku ) .. aku sgt benci org buka rahsia aku dan cuba nk ceroboh life aku .. #jagatepikainkauyeeeee .. benci weiiii ,,, segala keputusan aku jangan sesekali di bantah .. aku pantang sgat2 yee .. kalo aku ckap A , that's mean my answer should be A .. no more B, or C ye.. tp ada ke manusia / org faham keadaan aku yee . mybe my family not my husband .. dia x pernah cuba tnya pun .. hummm ...



okaylah semua .. aku rasa cukup la aku on blog nie .. guna opis punya pc niee .. hikhikkk .. kg , kantoi pulak , aku guna blog lahh , utube lahhh and so onzzz... like always i said , my terapi is music and blog .. sometimes , cry or cerita kat somebody yg i trustt ( ade ke yeee .. hurrmmm ...) thank you for those yg baca yee .. assalamualaikum .. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan