follow & dashboard


✖♬ 3 Org Yg Menerjah Blog ✖♬

20 Oktober 2013

FAMILY DAY SUU 3

assalamualaikum ,,, selamat mlm warga blogger yg aku syg niee ... haaa , jd burung antu lagi eaa ... npe xtido lg niee ... haisssshh ! jap2 .. jgn tido lg ,, baca entry terbaru aku nie .. hahha ..( promote dulu uhh ...) hari nie , macam2 bnda dh terjadi tau .. ada suka ada duka .. biasa la lumrah kehidupan kita nie .... yg penting , kita njoy ... ( baka kata Nora Danish dlm cite Puteri .. ) hari nie , ada family day utk batch kitorg ... agk seronok dan agk penat juga laa ... terkejar2 dari satu tempat ke satu tempat ... aku cpat penat .. dan aku agk keletihan juga la ... mujur abg byk membantu ... giler x penat .. tenaga kosong gitu je ... humm ..... berbalik cerita asal aku ... kitorg buat family day nie kat area kuantan juga ... pantai sepat je ...



smpai2 je .. aku dah cuak .. bnda pertama dlm otak aku ,, aku nie x byar lg ... pastu ,, bawak abg aku ... serba salah aku .. dgn aku pakai bju biasa nye .. sempoi sgt2 ,... aku pun mmg pada asal nye ,, sgt sempoi ... dan aku juga tidak suka bermake up beria .. tu mmg perangai aku ... kwn2 lama aku mmg knl la .. senang kata ,, aku senang .. xmeleceh kan mcm pmpuan lain ... smpai je kat sane dekat 11 lebih .. semua ada ... yg penting , aku dtg dan tunjuk muka .. nanti , ada pula yg kecil hati ... tu yg aku x suka sgt nye pun ... aku pula sgt2 la berat kaki nak ke sana ... abg pula nmpak mcm ok je ... muka aku ok ,,,dlaman buat2 la ok .... xnk buat muka sgt ... menceriakan jiwa nie yg sedang lara .... hahahah ! abg ?? abg nmpak serasi dgn budak2 lelaki kumpulan aku .... abg tlg budak2 bakar bbq ... aku pun ,, tgk2 je laaa ... dah aku nie xbyr .. xkn la nk mkn kan ... segan kottt .... biar lah aku buat2 je .... part best bila ada mkn2 .. dan main lari2 .... aku tgk je ... aku jenis x suka sgt ... nanti semput ... aku nie hyper sgt .. skit nanti , mula cuak semua org ... lebih baik aku diam kan diri je ... hoho .... abg ?? smpai2 je kne buli .. pnggil abg long ... sebab nye pangkat aku kak long .. bong la tu ... suka sgt menyakat aku ... muka ganas tp baik ... tu aku salute dgn bong ... aku mmg suka tgk org mcm tu ... aku mmg syg2 dgn classmate aku ... 




bila time mkn ,, aku mmg x sentuh mknan ... bukan belagak la ... aku xnk la .. segan sebab x byar ... aku nie ,, xkisah sgt la .. biar lah ,.. yg penting semua gembira sudah ... aku pun gembira .. part main serang , nak rendam org aku paling seram ... biasa la boys ... kepala mmg mcm tu ,.. nakal2 juga , yg penting semua gembira .. kan ?? yg last kne rendam ,, abg aku dan john ... tetamu pun kne rendam ... tp , abg suka rela ... basah juga la kn ... aku pun kne basah juga .. abg yg bsahkan dgn bju dia yg comel tu ... moment mcm tu ,, mmg xkan lupa smpai bila2 ... kenangan tu ... sem5 .. ada duka dan suka ... yg penting , akan diingat smpai bila2 ... tu aku punya prinsip ... org nak xnk ckp ke , xnk tegur ke , aku xkisah .. x mati mne pun la .. bak kata bong ,, xmati la kalau  sorg kawan xnk berkawan dgn kita dah .... aku setuju .....  nie ada sikit2 moment masa family day suu3 .. so , baik korg tgk ea ... akhir kata dari aku ,, slamat mlm dan tq kerana sudi membaca dan melawat blog aku .... bye & assalamualaikum ..... *_*


 
bbq time ...  dik !tambah ramuan nya sikit ea .. bagi sedap sikit bila masak nye ... 


 ayuh kita main kejar2 ... seronok nye ... cepat ! masa utk release tension selepas penat belajar .. :')
 

agk2 , ape yg hanie bicarakan dengan aman eahh ?? musykil aku tgk nye ... ==''


Tiada ulasan:

Catat Ulasan